اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی بازار معاملات و عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی بازار معاملات و عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر فرزاد تحریری4.7
  • زمان:2 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، شناخت نکات کلیدی در روانشناسی رفتار معامله‌گران هنگام ترید است که تغییر آن‌ها به منظور هر چه هماهنگ‌تر شدن بیشتر با رفتارهای بازار است و با کاربرد آن‌ها در معاملات، برگ برنده‌‌ای نسبت به دیگر رقبا و معامله‌گران داشته باشند و به خوبی حرکات و رفتارهای بازار را پیش‌بینی و درک کنند. همچنین این فرادرس به ما کمک می‌کند تا با دانستن نکات کلیدی، نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در رسیدن به یک تریدر حرفه‌ای، تغییر سبک در زندگی فردی، روانشناختی رفتاری و اجتماعی را به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای ایفا کنیم.
دوره آموزش روانشناسی بازار معاملات و عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرزاد تحریری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی بازار معاملات و عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

این دوره برای تمام کسانی که میخوان وارد هرگونه بازاری بشن مفیده و قبل از سرمایه گذاری و هرکاری ابتدا باید این رو گوش بدن تا با بازار آشنایی پیدا کنن

علیرضا

مطالب کلی و به درد بخوری داشت، مطالب جامع بود و دسته بندی عالی بود.

حسین

چند بخش از آموزش رو دیدم، به نظرم خوب بود و تا اینجای مطالب تونستم استفاده کنم.

علی شکارچی

دو قسمت تو این آموزش هست تحت عنوان "چرخه شکست در معاملات" و "مقابله با تجمل‌گرایی در سیستم‌های معاملاتی" که اگه واقعا درک بشه خودش به تنهایی میتونه هزار برابر قیمت این آموزش تو هزینه هایی که ما واسه معامله گر شدن باید بپردازیم صرفه جویی کنه خیلی خوب بود استفاده کردم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی