اطلاعات دوره
آشنایی با افزایش سرمایه به زبان ساده توسط فرشاد امیر شوقیبا فرشاد امیر شوقی
مسیر آموزشی

آشنایی با افزایش سرمایه به زبان ساده توسط فرشاد امیر شوقیبا فرشاد امیر شوقی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:فرشاد امیر شوقی0
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر به تازگی وارد بازار سرمایه شده اید احتمالا شما هم اصطلاح افزایش سرمایه رو شنیده ایید و برایتان سوال ایجاد شده که افزایش سرمایه چیست و چه کاربردی دارد؟ در نگاه اول وقتی میشنویم سهمی افزایش سرمایه داده اینطور به نظر میاد که قرار است پول کسانی که آن سهم را دارند افزایش پیدا کند ! در حالی که لزوما اینطور نیست. افزایش سرمایه چیست ؟ شرکت ها در مقاطع زمانی مختلف نیاز به منابع مالی بیشتری پیدا میکنند ، حالا این منابع رو از کجا باید بدست بیاورند ؟ برای بدست آوردن منابع مالی جدید راه های مختلفی وجود داره ، میتوانند از بانک ها وام بگیرند ، میتوانند اموال مازاد خودشان رو بفروشند و میتوانند این نیاز مالی رو از طریق بورس برطرف کنند. که اگر شرکت بخواهد نیاز مالی خود را از طریق بورس برطرف کند باید افزایش سرمایه بدهد. انواع افزایش سرمایه : افزایش سرمایه روش های مختلفی دارد ، در بورس ایران چهار نوع افزایش سرمایه داریم : افزایش سرمایه از محل سود انباشته افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی ها افزایش سرمایه از محل صرف سهام هر کدام از این افزایش سرمایه ها باید مراحلی رو طی کنند تا تامین مالی برای شرکت انجام بگیره ، این پروسه ها متناسب با نوع افزایش سرمایه میتواند زمان های متفاوتی داشته باشد. در این دوره سعی کردیم مفاهیم افزایش سرمایه را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهیم. بعد از اینکه انواع افزایش سرمایه ها را آموختیم یاد میگیریم که چگونه از این افزایش سرمایه ها استفاده کنیم. مباحث این دوره افزایش سرمایه افزایش سرمایه چیست و چرا شرکت ها افزایش سرمایه میدهند ؟ چند نوع افزایش سرمایه داریم؟و این افزایش سرمایه ها چه تفاوتی ...
دوره آشنایی با افزایش سرمایه به زبان ساده توسط فرشاد امیر شوقیبا فرشاد امیر شوقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط فرشاد امیر شوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با افزایش سرمایه به زبان ساده توسط فرشاد امیر شوقیبا فرشاد امیر شوقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی