اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل تکنیکال بر اساس کتاب جان مرفی توسط حسین عرفانیبا حسین عرفانی
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تکنیکال بر اساس کتاب جان مرفی توسط حسین عرفانیبا حسین عرفانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت1.3
  • مدرس:حسین عرفانی0
  • زمان:7 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل تکنیکال و آشنایی با جان مرفی ما در تحلیل تکنیکال می کوشیم تا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داریم حرکات بازار را پیش بینی کنیم تا بتوانیم از آن منفعتی بدست آوریم. تحلیل تکنیکال در کنار فاندامنتال و شناخت روانشناسی معامله گر سه ضلع مثلث موفقیت در بازارهای مالی می باشد. جان مورفی (John Murphy) یکی از تحلیلگران پر آوازه بازار سهام است که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت تجاری از دانشگاه فوردهام است (یکی از دانشگاه‌های آمریکا است که در شهر نیویورک و در منهتن و در آپروست ساید واقع شده‌است). او تجربیات ۴ دهه حضور خود در بازارهای مالی را در زمینه تحلیل تکنیکال را در کتاب‌های مختلفی منتشر کرده است که یکی از کتاب‌های پر فروش او، کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی می‌باشد. این کتاب به مدت 10 سال پرفروش ترین در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی بوده و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده. شهرت این کتاب به قدری بالا بود که حتی خود نویسنده نیز از آن شوکه شد ! حتی به این کتاب عنوان Bible یا کتاب مقدس تحلیل تکنیکال داده شده است !!! قوانین ده گانه جان مرفی در تحلیل تکنیکال تایم فریم های مختلف را زیر نظر داشته باشید. روندها را تشخیص دهید و در راستای آنها جلو بروید. سطوح حمایت و مقاومت ها را پیدا کنید. مواقعی که بازار در اصلاح است را شناسایی کنید. خطوط روند را از یاد نبرید. میانگین های متحرک (مویینگ اوریج ها) را دنبال کنید. توجه به نقاط چرخش بازار یا پیووت ها. هشدارها را در اندیکاتورهای مربوطه پیگیری کنید. روند های فیک را بشناسید. به علامت های تایید کننده از قبیل حجم معاملات توجه کنید.   سخن مدرس تحلیل تکنیکال به علت الگو محور بودنش نیاز ...
دوره آموزش تحلیل تکنیکال بر اساس کتاب جان مرفی توسط حسین عرفانیبا حسین عرفانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط حسین عرفانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تکنیکال بر اساس کتاب جان مرفی توسط حسین عرفانیبا حسین عرفانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی