اطلاعات دوره
فیلم آموزشی پرایس اکشن و جریان سفارشات توسط عیسی غریبلوبا عیسی غریبلو
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی پرایس اکشن و جریان سفارشات توسط عیسی غریبلوبا عیسی غریبلو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:عیسی غریبلو0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یک معامله گر حرفه ای باید چه مشخصاتی دارد؟ یک معامله گر حرفه ای باید سه نوع مهارت مهم را دارا باشد ، بارها مشاهده شده که اغلب مباحث آموزشی( موجود )در یک مورد تمرکز کرده و موارد مهم و ضرروی دیگر را کم اهمیت جلوه داده اند. یک معامله گر نیاز دارد برای موفقیت در بازار های مالی ، مهارت روانشناسی (دقیق و درست) ، مهارت تجزیه و تحلیل (مارکت) و مهارت مدیریت سرمایه (کنترل و رشد) را درست فرا بگیرد . معرفی پرایس اکشن و جریان سفارشات بازار ما در این دوره سعی کردیم این سه عامل مهم را با زبانی ساده و روان به کار آموزان تعلیم دهیم . همه موراد گفته شده در این دوره بارها توسط خود ما و دوستان ما تست شده ، و نتیجه بخش بوده . سعی نموده ایم راهکارهای عملی را انتقال دهیم تا به امید خدا شاهد پیشرفت دوستان علاقمند بازار های مالی گردیم . آنچه در این دوره می آموزیم : بازار چگونه پدیده ای است؟ راه شناخت این پدیده چگونه می باشد؟ چگونه می توانیم در این بازار ها موفق شویم ؟ نقش روانشانسی در زندگی روزمره و معاملات چیست؟ مدیریت سرمایه چیست ؟ و چگونه باید اعمال گردد؟ ماهیت بازار چگونه است؟ ما در این بخش می آموزیم که بازار های مالی ، مانند دیگر پدیده های طبیعی هستند . هر پدیده ای با یک سیستم خاص و مشخص کار می کند. ما با دیدگاه سیستمی و تفکر سیستمی آشنا می شویم ، و می آموزیم که با هر پدیده ای باید سیستمی برخورد کنیم تا نتیجه مطلوب را حاصل سازیم .می آموزیم که سیستم ها دارای اجزای اصلی و اجزای فرعی هستند و باید این اجزا را در کنار هم دیگر قرار دهیم تا یک پدیده جدید را شاهد باشیم . این پدیده جدید می تواند موفقیت ما در بازار های مالی باشد که حاصل درک درست پدیده بازار است . سه عامل مهم موفقیت در بازار های ما ...
دوره فیلم آموزشی پرایس اکشن و جریان سفارشات توسط عیسی غریبلوبا عیسی غریبلو دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط عیسی غریبلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی پرایس اکشن و جریان سفارشات توسط عیسی غریبلوبا عیسی غریبلو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی