اطلاعات دوره
فیلم آموزشی از تحلیل تا معامله گری توسط محمود حسینیبا محمود حسینی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی از تحلیل تا معامله گری توسط محمود حسینیبا محمود حسینی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:محمود حسینی0
  • زمان:1 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از تحلیل تا ترید بازارهای مالی اعم از بورس، رمزارزها و بازارهای بین المللی و فارکس محل فعالیت بسیاری هستند. از بانک و شرکت های چند ملیتی تا افراد عادی در آنها فعالیت می کنند. هر کدام از آنها هدفی در بازار دارند اما هدف اصلی معامله گران خرد فقط یک چیز است و آنهم کسب سود و ثروت. برخلاف بانکها و شرکتها که دارای برنامه مشخص واقدامات سازمان یافته هستند تریدرهای عادی عموما از همان ابتدای کار دچار سردرگمی می باشند که کار را چگونه و از کجا شروع کنند. اولین اشتباه معامله گران اولین اشتباه این تریدرها این است که آنها کار آخر یعنی معامله کردن را اول شروع می کنند. بسیاری از معامله گران خرد با یکسری آموزش های سریع و فوری وارد بازار می شوند بدون آنکه گام به گام پیش بروند و خود را به درستی برای فعالیت در بازارهای بسیار پیچیده مالی آماده کنند. در حالی که اگر بخواهند در یک شرکت رشد کنند ضمن آنکه باید تحصیلات مرتبط داشته باشند علاوه بر آن باید تجربه لازم را کسب نمایند. البته این شرایط به دلیل ذات و ماهیت بازارهای مالی است و به آنها اجازه می دهد که بدون تجربه و دانش کافی دست به خرید و فروش بزنند. ورود به بازار بعد از آموزش برخی هم ممکن است ابتدا شروع به آموزش دیدن بکنند و بعد وارد بازار شوند. در اکثر قریب به اتفاق موارد، نقطه ورود این افراد به بازار آموزش تحلیل است. بسیاری از آنها تحلیل (‌عموما تحلیل تکنیکال)‌ را یاد می گیرند و با این تصور که زمان شروع فعالیت است سرمایه خود را وارد بازار می کنند. در این گیر و دار متوجه می شوند که آنچه تصور می کردند با آنچه اتفاق می افتد متفاوت است و برای بسیاری از آنها این سوال پیش می آید که مشکل کار کجاست؟ مشکل کار کجاست؟ این اساسی ترین سوالی است که ممکن است ...
دوره فیلم آموزشی از تحلیل تا معامله گری توسط محمود حسینیبا محمود حسینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط محمود حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی از تحلیل تا معامله گری توسط محمود حسینیبا محمود حسینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی