اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزشی آشنایی با فیلتر نویسی در بورس با فرید مرادیان
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی آشنایی با فیلتر نویسی در بورس با فرید مرادیان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چه نیازی به فیلتر نویسی داریم؟ با توجه به نمادهای مختلفی که در بازار بورس و فرابورس وجود دارد، پیداکردن سهام مد نظر معامله گر با ویژگی های خاص، بدون استفاده از ابزار خاصی تقریباً غیر ممکن است. علاوه برآن چک کردن همه روزه تعداد زیادی نماد بورسی و فرابورسی برای یافتن نقطه ورود مناسب، کاری وقت گیر و دشوار است. برای راحتی معامله گران سازمان بورس و اوراق بهادار قابلیت فیلتر کردن سهام را با توجه به پارامترهای خاص مدنظر معامله گر در سایت tsetmc قرار داده است، که با استفاده از آن به راحتی می توان به سهام هایی با ویژگی های خاص دسترسی پیدا کرد.
دوره فیلم آموزشی آشنایی با فیلتر نویسی در بورس با فرید مرادیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فراچارت توسط فرید مرادیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی آشنایی با فیلتر نویسی در بورس با فرید مرادیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی