اطلاعات دوره
آشنایی با امکانات جدید لاراول 9
مسیر آموزشی

آشنایی با امکانات جدید لاراول 9

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:42 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لاراول ۹ با تغییرات جدیدی ارائه شده که ما در دوره آشنایی با امکانات لاراول ۹ سعی داریم شما را با این امکانات جدید به شکل کامل آشنا کنیم.
دوره آشنایی با امکانات جدید لاراول 9 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با امکانات جدید لاراول 9 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

don_inter

با سلام و عرض خسته نباشید سوال من در واقع برای بحث امنیت تکس ادیتورها در لاراول هست. بطور کل حالا فارغ از بحث ولیدکردن اطلاعات توسط لاراول. خب ادیتورهایی معمولا مرسوم استفاده میشه ckeditor هستش که متن ها رو به همراه المانهای html به سمت دیتابیس ارسال میکنند که خب این خودش خیلی هوشمندانه نیست. یا باید از دستوری شاید به نام strip_tags استفاده کرد که المانها رو فیلتر کنه یا اینکه از پکیج هایی استفاده کرد چیزی که خودم بعد از جستجوی شاید زیاد پیدا کردم mews/purifier این کتابخونه بود نمیدونم واقعا چقدر خوب میتونه باشه که در برابر حملات حالا جلوگیری کنه ممنون میشم تجربه خودتون رو بفرمایید و اینکه حتی اشاره کنید شما برای این موضوع چه کاری انجام دادید یا از چه کتابخانه یا ابرازی استفاده میکنید

حسام موسوی

سلام وقتت بخیر توابعی مثل strip_tags برای همین موضوعات استفاده میشن اما htmlspecialchars برای این موضوع استفاده میشه

mehrsahd

سلام حسام جان آقا لاراول ۱۰ اومده و میخوام بدونم برنامه ای داری برای معرفی تغییرات اون؟ دمت گرم

حسام موسوی

سلام وقت بخیر چرا برنامه دارم و در این هفته برنامه رو خواهید دید

mehrsahd

امیدوارم پایدار باشی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی