اطلاعات دوره
آموزش دیزاین پترن ها
مسیر آموزشی

آموزش دیزاین پترن ها

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:34 نظر4.5
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:8 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش دیزاین پترن -‌ (Design Pattern) ما سعی میکنیم الگوهای طراحی که برای حل مشکلات متداول در شی گرایی مورد استفاده قرار میگیرد را به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش دیزاین پترن ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیزاین پترن ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین فیضوی

سلام و خسته نباشید آقا حسام گل دوره فوق العاده ای بود و اکثر دیزاین پترن ها واقعا اونطور که گفته میشد پیچیده نبودن البته به جز composite که نیازمند این بود که چند بار از ابتدا مشاهده کنم تا بفهمم فقط کاش یه دوره mvc پیشرفته هم میزاشتید که استفاده از این دیزاین پترن ها رو تو یه پروژه کاربردی درک میکردیم.

MR- MD

سلام امکان دانلود فایل ها برای اعضای ویژه وجود دارد؟

حاتمه سوادکوهی

سلام وقتتون بخیر اعضای ویژه قابلیت مشاهده آنلاین دوره را دارند برای دانلود دوره باید دوره خریداری بشه

احمد حسینی

سلام وقتتون بخیر . من ری اکت و تایپ اسکریپت رو کار کردم. با این پیش نیازها میتونم این دوره رو شروع کنم؟ پیش نیازهای دیگه ای داره؟ ممنون میشم پاسخ بدین

حسام موسوی

سلام وقتت بخیر احمد جان ما اینجا دیزاین پترن یاد میدیم زبان پیش فرض این دوره هم php هست اما تو هر زبانی شی گرایی بلد باشی میتونی این دوره رو مشاهده کنی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی