اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing 2021
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing 2021

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس قربانی4.2
  • زمان:1 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به عنوان یکی از بهترین روش‌هایی است که افراد علاقه‌مند به بازاریابی اینترنتی می‌توانند آن را دنبال کنند. امروزه در سراسر دنیا، میزان درآمد دیجیتال مارکترها حتی از برخی مهندسان نیز بیشتر است. در این آموزش قصد داریم با ارائه مطالب مفید، راه را برای افرادی که قصد دارند در این مسیر قدم بگذارند، روشن کنیم. این آموزش حاصل سال‌ها تجربه واقعی در بازار کار و مطالعات گسترده است و با یک بیان ساده و کاربردی ارائه شده است.
دوره آموزش بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing 2021 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس قربانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing 2021 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صابر

خیلی کوتاه و اولیه بود من دوست داشتم جزئیات بیشتری داشته باشه و حتی بیشتر کارای it داشته باشه تئوری بود ولی نسبت به قیمتی که داشت خوب بود.

مهسا

من از قبل به این مباحث آشنا نبودم، برای مطالعه عمومی خوب بود.

امید

برای کسی که بخواد تازه شروع کند خیلی خوب است و به صورت کلید واژه و خلاصه است و نحوه ارائه مدرس هم واقعا خوب بود.

محسن

مشاهده کردم؛ دوره خوبی بود. کامل بود تدریس استاد خوب بود فقط یک مقدار ابتدایی بود و یه مقدار هم نیاز به به روز رسانی داشت.

احمدرضا

نکاتی که برای شروع کار بیان می شود خیلی عالیه باعث شد متوجه بشم دیگر اشتباهاتم را انجام ندهم و برای رسیدن به هدفم کاربردی بود برای ورود به این حوزه حتما این آموزش را ببینید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی