اطلاعات دوره
آموزش معادلات دیفرانسیل به همراه حل سوالات آزمون کارشناسی ارشد
مسیر آموزشی

آموزش معادلات دیفرانسیل به همراه حل سوالات آزمون کارشناسی ارشد

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در مجموعه فرادرس های آموزش معادلات دیفرانسیل، با شروع از مبانی درس معادلات دیفرانسیل و مقدمه چینی های نظری لازم، به صورت کاملا نظام مند، مباحث درس معادلات دیفرانسیل (در حدی که در مقطع کارشناسی و در دانشگاه های ایران معمول و مرسوم است) به همراه جزئیات کامل تئوری، با بیان گام به گام و توام با حل مثال ها و مسائل نمونه، مورد بحث و بررسی واقع شده است. در پایان، با حل نمونه سوال هایی از آزمون کارشناسی ارشد که مربوط به درس معادلات دیفرانسیل هستند، هم بر روی مباحث مطرح شده، مروری کامل و عملی انجام شده است و هم تکنیک های حل مسائل نیز، بررسی شده اند.
دوره آموزش معادلات دیفرانسیل به همراه حل سوالات آزمون کارشناسی ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معادلات دیفرانسیل به همراه حل سوالات آزمون کارشناسی ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نور الدین

من به واسطه این آموزش نمره خیلی بالایی گرفتم خیلی کمکم کرد.

محمد

از پایه نبود، منم خب پایه ام ضعیف بود و مسئله ها برای من سنگین بود.

امیر

برای من خیلی جذاب نبود چون من بیشتر نیاز به درسنامه داشتم ولی درسنامه زیاد نبود داخلش و حل تست بود.

رسول

از تمامی مطالب ایشون راضی هستم و به شدت به همه آموزش های ایشون رو معرفی می کنم.

نرسی

دکتر کلامی انسان شریف و به شدت باسواد هستند. تشکر از ایشون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی