اطلاعات دوره
آموزش ریاضی عمومی ۲ – مرور و حل تمرین
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی عمومی ۲ – مرور و حل تمرین

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:48 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:15 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریاضی عمومی 2، جزو پایه ای ترین دروس مقطع کارشناسی تمام گرایش های مهندسی است. در این درس، در ابتدا به جبرخطی و سپس در ادامه آن در درس دوم به هندسه تحلیلی پرداخته می شود. در درس سوم، آنالیز برداری و در درس های چهارم تا هفتم آنالیز توابع چند متغیره ارائه می شود. در این درس ها توابع چند متغیره از جنبه های حد، مشتق و انتگرال، مورد بررسی قرار می گیرند. در درس هشتم انتگرال منحنی ها و کاربردهای آن ها و در نهایت، در درس آخر، انتگرال رویه ها و قضایای استوکس (Stokes) و گاوس (Gauss) معرفی می شوند. روش آموزش این فرادرس، کاملا مساله محور است و فقط از طریق حل مساله های مختلف امتحانی و کنکوری، ریاضی عمومی 2 آموزش داده می شود.
دوره آموزش ریاضی عمومی ۲ – مرور و حل تمرین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی عمومی ۲ – مرور و حل تمرین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

مثال هاش کاربردی بود. استاد از پایه و بیس همرو توضیح دادند.

امیر

من تو حوزه دانشگاهیم از این آموزش استفاده کردم، نحوه تدریسشون هم عالی بود.

محمد

من دانشجو هستم، برای کار ریاضیم نیاز به آموزش داشتم که مسلط تر بشم. تشکر از فرادرس.

امید

تنها منبع من برای دانشگاه بود و فقط همینو دیدم و تونستم به خوبی پاس کنم.

علی

برای درسی که داشتم تهیه کردم، دکتر زندی خیلی باسواد هستن واقعا.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی