اطلاعات دوره
آموزش ریاضی پایه – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی پایه – مرور و حل تست کنکور ارشد

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش مجموعه تست های ریاضی پایه، آماده سازی داوطلبان کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد است. همچنین برای افرادی که در کنکورهای استخدامی شرکت می‌کنند، مفید است. اهمیت این آموزش این است که با یادگیری روش های تست زنی، تسلط بیشتری به مطالب آموزش داده شده در فرادرس ریاضی پایه که قبل از این آموزش تهیه شده است، پیدا خواهد شد. مسیر ارائه این این آموزش به این صورت است که تست های هر مبحث به صورت دسته بندی شده بررسی می شوند. این تست‌ها شامل تست های تألیفی، تست های کنکور سراسری، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
دوره آموزش ریاضی پایه – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی پایه – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

تارا

خیلی خوب خلاصه کرده بودن حاضر و آماده بود اصلا وقت گیر نبود.

عرفان

اگر به یادگیری این مبحث نیاز دارید حتما حتما مشاهده این آموزش به شما پیشنهاد می کنم. چون مدرس مسلط هستن، بیان گیرایی در ارائه مطالب دارن، توضیحات دقیق و شفاف. کیفیت ویدئو های آموزشی خوب، من مشکلی ندیدم.

مجید

خیلی روان توضیح میدند. با تدریس ایشون واقعا میشه مفاهیم ریاضیات رو مرور کرد.

زهرا

اینجوری نیست که درس بدند و رد بشن، هر مبحثی رو که درس میدند، مثال های زیادی براش حل می کنن کلا آقای شیر افکن خوب درس میدند.

شهرزاد

مباحث به صورت جامع تونست درس بده ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی