اطلاعات دوره
آموزش آزمون آلس ALES ترکیه – احتمال و هندسه
مسیر آموزشی

آموزش آزمون آلس ALES ترکیه – احتمال و هندسه

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مبحث احتمال و هندسه از مفاهیم مهم آزمون های ورودی دانشگاه ها، از جمله آزمون آلس (ALES) برای ورود به دانشگاه های ترکیه است. در این فرادرس ابتدا با نکات مهم و پر کاربرد مربوط به احتمالات آشنا می شویم، سپس با معرفی نکات مهم و مفاهیم ضروری مبحث زاویه در زبان ترکی استانبولی، وارد مبحث هندسه می شویم و در درس بعدی روابط موجود بین زاویه ها و مثلث ها را بیان نموده که تقریبا در اکثر آزمون های آلس از این بخش سوال داده می شود و در ادامه مسائل مربوط به میانه و نیمساز در مثلث ها مورد بحث واقع می شود.
دوره آموزش آزمون آلس ALES ترکیه – احتمال و هندسه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر داود عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون آلس ALES ترکیه – احتمال و هندسه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهرشاد

از نظر تدریس، راحتی سایت، محتوا و نوع آموزشی که داشت خیلی خوب بود.

amir.hosin.2831

اموزشا در فصل مربوط به مساحت ها خیلی کلی و کم هستش

سعید

منحصر به فرد بود، ما در مورد آلس آموزش به صورت مجازی و آنلاین نداریم همشون به صورت حضوری هستند خیلی خوب و مفید بود اگر کاملتر و جامع تر هم بشه ما بیشتر استقبال خواهیم کرد. ممنون از تیم بزرگ زحمت کش فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی