اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino – تکمیلی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آردوینو بردهایی هستند که براساس برخی از میکروکنترلرها ساخته شده اند و امکان احساس کنترل فضای بیشتری از دنیای فیزیکی را فراهم می کند. در اصل یک پلتفرم متن باز برای نمونه سازی و انجام پروژه های الکترونیکی به شمار می رود. هدف این فرادرس، آموزش به شکلی است که چه کاربران مبتدی که دانش کافی از برنامه نویسی ندارند و چه برنامه نویسان حرفه ای که با پلتفرم آردوینو آشنایی دارند، به کمک این ماژول امکان ساخت مجموعه های پیچیده را داشته باشند.
دوره آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوذر تمسکنی زاهدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

من کار می کردم در این حوزه، رشته ام مخابرات و کنترل هست، واقعا تدریس خوب و عالی بود.

سولماز

جز اولین آموزش هایی هست که از فرادرس گرفتم تو پروژم خیلی ازش استفاده کردم بسیار کارآمد بود.

توحید

بسار عالی تدریس شده بود من کامل ازش استفاده کردم خیلی خیلی به کارم اومد.

زینب

واقعا استاد و محتوا آموزش عالی بود.

یونس

خوب بود، از قبل بلد بودم و برای پروژه ای که داشتم ازش استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی