اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور برنامه نویسی لوگو زیمنس – پی ال سی LOGO Siemens
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور برنامه نویسی لوگو زیمنس – پی ال سی LOGO Siemens

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد ساریخانی3.5
  • زمان:3 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گسترش استفاده از PLCها در سراسر دنیا سبب شد که سازندگان این کنترلر منطقی بر آن باشند تا متناسب با نیازهای هر گروه از مصرف‌کنندگان، یک کنترلر توانمند و به صرفه تولید کنند. همین ایده سبب شد تا این شرکت‌های سازنده برای پروژه‌های کوچک و متوسط با تعداد ورودی و خروجی‌های محدود، Mini PLCها را بسازند و در اختیار مشتری‌های خود قرار دهند. با توجه به اینکه بهترین راه برای افزایش تسلط بر برنامه‌نویسی این رله‌های قابل برنامه‌ریزی، تمرین و تکرار است، لذا بر آن شدیم تا با بررسی چند پروژه، بلوک‌ها و توابع برنامه‌نویسی را آموزش دهیم و به تمرین و به‌کارگیری آن‌ها در قالب پروژه‌های کاربردی که از میان نیاز‌های روز صنعت انتخاب شده‌اند، بپردازیم. بدیهی است که تماشای این فرادرس شرط لازم برای یادگیری است اما اگر به دنبال فراگیری بیشتر باشیم، لازم است که موارد گفته شده را خود دانشجو به صورت عملی و با استفاده از نرم‌افزار پیاده‌سازی کند.
دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی لوگو زیمنس – پی ال سی LOGO Siemens دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد ساریخانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی لوگو زیمنس – پی ال سی LOGO Siemens را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیام

آموزش کمی بود به نظرم، میتونست توضیحات بیشتر باشه.

یعقوب

عالی بود این آموزش به هیچ آموزش دیگری نیاز نداشتم. کامل یاد گرفتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی