اطلاعات دوره
آموزش محاسبات عددی و آماری با برنامه نویسی در R – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش محاسبات عددی و آماری با برنامه نویسی در R – مقدماتی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

R یک زبان متن باز (Open source) بسیار کامل برای محاسبات علمی است که میزان استفاده از آن در شرکت ها و محیط های آکادمیک مختلف، موید این موضوع است. این زبان در ابتدا به عنوان یک ابزار برای مدل سازی آماری طراحی شده بود، اما در ادامه به ابزار قدرتمندی برای داده کاوی و تحلیل، تبدیل شد. در این فرادرس، ما به دنبال یادگیری روش های ریاضیاتی و آماری برای محاسبات علمی هستیم، همچنین نحوه استفاده از R، برای ارزیابی عبارت های پیچیده حسابی و مدل سازی های آماری را خواهیم آموخت. در انتهای این آموزش، شما نه تنها به راحتی با R برنامه نویسی می کنید بلکه می توانید کدهای مربوط به پروژه های خود برای انجام محاسبات علمی را در آن بنویسید.
دوره آموزش محاسبات عددی و آماری با برنامه نویسی در R – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبات عددی و آماری با برنامه نویسی در R – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عرفان

از سر علاقه مندی نه اما من برای رزومه کاریم و اپلای کردنم بهم کمک کرد. چون تمام مباحث رو تونستم جمع بندی کنم.

پویا

اوایلش که نگاه کردم، آموزش خیلی خوبی بود مباحثش جالب بود ولی مدرس لحنش یه مقدار تند بود ولی در کل کاربردی درس داده بود.

منیر

آموزش خوبی بود، این آموزش بیشتر برای کسایی که رشته اون ها صنایع هست مفیدتره.

مهشاد

تا اونجایی که نگاه کردم خوب بود ولی به نظر من یه جاهایی رو سریع رد میکردند و یه سری موارد نیاز به توضیحات بیشتری داشت. اما در کل کامل متوجه میشدم و یه کم باید عمقی خودمون حین آموزش تلاش میکردیم که سریع تر متوجه قضیه بشیم.

سید کیارش

عالی بود تسلط استاد بالا بود مطالب هم خوب بود با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی