اطلاعات دوره
آموزش مروری برنامه نویسی فرترن FORTRAN با مثال های کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مروری برنامه نویسی فرترن FORTRAN با مثال های کاربردی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری این نوع زبان‌های برنامه‌نویسی باعث بهبود درک مفاهیم پایه مهندسی می‌شود. چه بسا عدم توجه به این موضوع و تمرکز بر بسته‌های نرم‌افزاری از دانشجویان تنها کاربران نرم‌افزاری بسازد که در مواجهه با مسائل جدید، آن‌ها را با مشکلات مختلف نشات گرفته از عدم درک صحیح مساله و روش‌های حل، مواجه گرداند. در این فرادرس بر آن شدیم تا این نیاز مخاطبین را مورد توجه قرار داده و به آموزش مقدماتی این زبان برنامه‌نویسی پایه بپردازیم. در این جا قصد داریم تا نحوه برنامه‌نویسی و تعریف مسائل مهندسی را با تمرکز بر مسائل دینامیک سیالات محاسباتی بیان نماییم. با استفاده از این مقدمات، مخاطبین قادر خواهند بود روش‌های مختلف و پیچیده را نیز با این زبان پیاده‌سازی نموده و به حل مسائل گوناگون بپردازند.
دوره آموزش مروری برنامه نویسی فرترن FORTRAN با مثال های کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد مهدی نمازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مروری برنامه نویسی فرترن FORTRAN با مثال های کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

واناند

این که مثال داشت و مثالاش کار آمد بود آموزش رو لولشو میبره بالا من که خیلی راضی بودم.

نسیم

به نظرم هم پوشانی داره و خب چندتا از بخش ها از قبل گفته شده بود.

طیب

من فورترن رو تماما با فرادرس یاد گرفتم. یعنی از قبل هیچ آشنایی نداشتم. عالی بود واقعا.

زهرا

از پایه شروع شده و مثال های خوبی ارائه کردن.

یاسمن

من هیچ منبعی تو این زمینه نداشتم و زمان خیلی کمی داشتم، اومدم اینو از سایت فرادرس تهیه کردم ولی متاسفانه ناقص بود و مثال های ضعیفی داشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی