اطلاعات دوره
آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش دوم

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف اصلی درس تئوری الاستیسیته این است که یک مهندس بتواند به محاسبه کرنش ها و تنش ها در یک جسم که تحت نیروهای مکانیکی و حرارتی قرار دارد، بپردازد. این تغییر شکل های کوچک در بسیاری از سازه های مهندسی مانند: تیرها، ورق ها و پوسته ها اهمیت داشته و از این رو تحلیل رفتار مکانیکی آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این آموزش تمرکز اصلی بر روی تغییر شکل های بی نهایت کوچک خطی است و در نتیجه جا به جایی ها و تنش ها به صورت خطی متناسب با نیروهای اعمالی بوده و جا به جایی ها در مقایسه با بعد مشخصه کوچک هستند. امید بر این است که با تقسیم بندی انجام گرفته و نیز مروری بر مفاهیم مورد نیاز از درس مکانیک محیط های پیوسته، تئوری الاستیسیته به طور کامل و سریع فرا گرفته شود.
دوره آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر برهان روستا ناوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زانیار

بخش یک هم آموزش خوبی بود . ازش استفاده کردم.

گلسا

آموزش خوب و کاردیه ولی به نظرم بهتره سرفصل های جدیدتری داشته باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی