اطلاعات دوره
آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی قصد داریم در یک ساعت صفر تا صد ساخت درگاه پرداخت ارزی برای سایت وردپرسی را آموزش دهیم. اگر یک وب سایت وردپرسی به زبان انگلیسی و یا زبان دیگری دارید که کاربران آن خارج از ایران هستند و قصد فروش محصول یا خدماتی را به آن ها دارید، این دوره مناسب شماست. در این دوره ساخت درگاه پرداخت ارزی اختصاصی برای وب سایت وردپرسی را با پلاگین Cryptoniq آموزش می دهیم و تمام موارد را برای ساخت درگاه پرداخت ارز دیجیتال از صفر تا صد و عملی خواهیم گفت. با مشاهده ی این دوره می توانید برای هر نوع وبسایتی که دارید مخصوصا وبسایت وردپرسی درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایجاد کنید و به راحتی می توانید محصول خودتان را به افراد در سرتاسر جهان ارائه نمایید و درآمدزایی کنید. شما اگر محصولی داشته باشید که افراد بخواهند آن محصول را از سرتاسر جهان خرید کنند مسلما نمی توانید از پرداخت های بین المللی مثل ویزا کارت و یا پرداخت پی پال استفاده کنید به همین دلیل ارز دیجیتال و پرداخت با کریپتوکارنسی به کمک شما می آید. با ایجاد درگاه پرداخت ارزی در سایت خود، افراد از سرتاسر جهان می توانند به وسیله ی کریپتوکارنسی پرداخت را در سایت شما انجام دهند. مزیتی که قرار دادن درگاه ارز دیجیتال دارد این است که تمام پرداخت ها توسط مشتری مستقیما به کیف پول ارزی شما واریز می شود. کیف پول شخصی شما و مهم تر اینکه شما نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارید و تنها کارمزد از سمت مشتری پرداخت می شود و سرعت پرداخت ها در کریپتوکارنسی بسیار بالا است و مشتریان شما می توانند به وسیله ی رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ترون، دوج کوین و بیت کوین کش پرداخت را در وبسایت شما انجام دهند.
دوره آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سجاد امری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرتضی سلیمان عزیزی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی