اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هک وای فای با پایتون - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش هک وای فای با پایتون - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره ما به ساخت بد افزاری برای هک وایفای با استفاده از پایتون می پردازیم و 0 تا 100 کار را به صورت کامل برای شما توضیح می دهم. در این دوره آموزشی پایتون در حوزه امنیت قصد داریم در قالب پروژه بدافزار هک وای وای را انجام دهیم، نحوه کار بدافزار به این گونه است، زمانی که شما فلش را به سیستم هدف متصل می کنید تمامی یوزرها و پسوردهای سیستم هدف را بدست بیاورید. دوستان عزیز توجه داشته باشید برای یادگیری این آموزش آشنا بودن با پایتون تا حد متوسط برای شروع یادگیری این دوره لازم و ما دیگر به آموزش پایتون نپرداختیم.
دوره آموزش هک وای فای با پایتون - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمدرضا نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هک وای فای با پایتون - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیرمهدی نادری

سلام اقای نوروزی ممنون از اموزش های خوبتون

سید محمد طاها

عالی بود استاد

ابوالفضل رجبی

عالی بود استاد

آرین بابایی

سلام استاد.خسته نباشید آموزش هک عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی