اطلاعات دوره
آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی با نرم افزار افتر افکت - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی با نرم افزار افتر افکت - متوسط

23,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 23,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی با نرم افزار افتر افکت شما با کمترین میزان منابع می توانید انیمیشن دوبعدی را به صورت حرفه ای با نرم افزار افتر افکت بسازید. در پکیج آموزشی ساخت اینمیشن دو بعدی شما با ابزارها مورد نیاز برای ساخت انیمیشن آشنا می شوید و پس از یادگیری امکان ساخت انیمیشن دو بعدی را خواهید داشت و حتی می توانید طراحی چندین هزار کاراکتر و امکان ویرایش متغییر رنگ همه کاراکترها خواهید داشت. همچنین با استفاده از عکس و نقاشی هایی که میکشید و در آخر اسکنی که انجام میدهید میتوانید انیمیشن دو بعدی تعیین کنید. در این دوره همچنین موضوع سرعت حرکت و وسایل انیمیت و پس زمینه هم توضیح داده شده است.
دوره آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی با نرم افزار افتر افکت - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمدرضا نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی با نرم افزار افتر افکت - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد نظری

فقط اینکه اگر کمی بیشتر توضیح میدادید بهتربود

محمدرضا نوروزی

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی