اطلاعات دوره
آموزش دینامیک سیالات محاسباتی CFD 1
مسیر آموزشی

آموزش دینامیک سیالات محاسباتی CFD 1

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از شاخه های بسیار پرکاربرد در مهندسی، دینامیک سیالات است که با حل معادلات بقای جرم، ممنتوم، انرژی و گونه های شیمیایی به تحلیل رفتار جریان، انتقال حرارت و انتقال جرم در سیالات می پردازد. نکته قابل توجه این است که در این شاخه از مهندسی، تحلیل رفتار انتقال حرارت در جامدات، در غیاب سیال نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در این فرادرس فرمول بندی های تفاضل محدود و حجم کنترلی آموزش داده می شود و تفاوت این دو نوع فرمول بندی بیان می گردد. در هر مورد ضمن آموزش روش استخراج معادلات و ترم های مختلف، تقریب ها و الگوریتم های حل نیز ارائه می شود. در این آموزش سعی کردیم که برای افزایش سهولت در فهم مطالب و نحوه پیاده سازی قواعد و الگوریتم ها، از مثال های کاربردی مهندسی استفاده کنیم.    
دوره آموزش دینامیک سیالات محاسباتی CFD 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد مهدی نمازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دینامیک سیالات محاسباتی CFD 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محدثه

خوب بود، تو گرایشم نبود اما چون کامل هم نتونستم یاد بگیرمش خیلی به درد من نخورد.

واناند

در کل خوب بود اگر از کد نویسی هم بگن تو این آموزش که محشر میشه.

امیر محمد

استاد زمان بندی و طبقه بندی آموزش هاش عالی بود. هیچی از قلم نیوفتاد. عالی عالی عالی

پیمان

آموزش خوبی بود در مقایسه با آموزش های دیگه با قیمت خیلی بالاتر.

یاسر

عالی عالی منتظر دوره تکمیلیشم هستم نظیر نداره این آموزش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی