اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های آپارتمانی در AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های آپارتمانی در AutoCAD

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:39 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:19 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هنرجو با تهیه و استفاده از این فرادرس، علاوه بر یادگیری طراحی پروژه های مسکونی در زمین های محدود، دانش خویش در زمینه نرم افزار اتوکد (AutoCAD) که یکی از نرم افزارهای معروف و پر استفاده در زمینه مهندسی است را نیز، ارتقا خواهد بخشید. به وفور مشاهده می شود که فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با ساختمان پس از اتمام تحصیلات، همچنان در طراحی و ترسیم چنین پروژه هایی دارای مشکل هستند و به وجود آموزشی در این زمینه، احساس نیاز می کنند. در این فرادرس، با استفاده از نرم افزار اتوکد ورژن 2019، به طراحی و ترسیم پلان های معماری پروژه های مختلف آپارتمانی در زمین های مختلف محدود به همراه مقاطع و نماها، بسته به نیاز پروژه پرداخته خواهد شد تا علاوه بر آشنایی با روند تقسیم بندی فضایی پلان های مسکونی در زمین های محدود با ابعاد مختلف، توانایی کار با نرم افزار اتوکد هنرجویان نیز ارتقا یابد.  
دوره آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های آپارتمانی در AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های آپارتمانی در AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

برای بازار کار دوره مفیدی بود. به این آموزش خیلی علاقه مند بودم.

علی

رشته تحصیلیم عمران بود. و این آموزش خیلی به دردم خورد.

محمد حسین

خیلی خوب بود نکات مفیدی رو پوشش داده بود.

سجاد

خیلی خوب توضیح میدادن، برای حوزه کاری هم به درد بخور بود.

فاطمه

استادی که تدریس میکنه خیلی مسلطه، من خودم دانشجوی معماریم ولی چون کلاسمون مجازیه خوب یاد نمیگیرم. این آموزش هم تصویری هم مدرس خوب تدریس میکنند درسم خیلی خوب شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی