اطلاعات دوره
آموزش داده کاوی و زبان برنامه نویسی R (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش داده کاوی و زبان برنامه نویسی R (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:الهام حصارکی4.9
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بر اساس پیش بینی ها، جهان فناوری در سال های آینده حول محور تحلیل داده ها خواهد بود. یکی از موضوعات داغ روز در حوزه تحلیل داده ها، مبحث کشف دانش از داده یا داده کاوی است. داده کاوی به معنای کشف الگوهای جالب توجه از حجم انبوهی از داده ها است که دانشی را ارائه می کنند. استفاده از زبان برنامه نویسی R که با اجازه نامه عمومی گنو منتشر شده در مباحث مربوط به داده کاوی استفاده های گسترده ای چه در پروژه های دانشگاهی و چه در پروژه های عملی دارد. در این کارگاه شما ضمن آشنایی با کلیات داده کاوی، با برنامه نویسی R و استفاده از آن برای داده کاوی آشنا خواهید شد.
دوره آموزش داده کاوی و زبان برنامه نویسی R (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهام حصارکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده کاوی و زبان برنامه نویسی R (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

تشکر میکنم.

امید

سلام وقت بخیر بیان مدرس خیلی خوب می باشد با این حال زاویه ی دوربین طوری است که تصویری که در پروژکتور نمایش می دهید واضح نیست امیدوارم در آموزش های بعدی این نکته را در نظر بگیرید زیرا دیدن واضح تصاویر کمک بسیار خوبی به درک مطلب می نماید. به ویژه که با اعداد کار می کنید تصویر واضح باشد بهتر است.

اسماعیل آتشپز گرگری

نظر برای تست نحوه ثبت نظر آموزش های رایگان

مهناز

با سلام و احترام مباحث مفیدی ارائه گردید. موفق باشند.

mina

سلام به نظر من ویدئو بسیار خوبی بود و نقطه شروع و پایان داشت. بسیار مسلط بودند و بیان رسایی داشتند و بسیار عالی بود که از نقطه ای شروع شد و در انتها هم هدف داشت و به نقطه ای ختم شد. معرفی بسیار عالی انجام شد و در انتها هم بسیاااار عالی روند حرفه‌ای شدن در این شاخه رو مشخص کردن و به اصطلاح مسیر رو به علاقه‌مندان این رشته نشون دادن. بسیار ممنونم و بسیار لذت بردم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی