اطلاعات دوره
آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:22 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سهیل بحرکاظمی4.8
  • زمان:1 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آنجایی که تلفن همراه بیشتر افراد به دوربین عکاسی مجهز است، آشنایی با نحوه استفاده از آن برای کاربردهای روزمره و حتی حرفه‌ای، اهمیت بالایی دارد. این آموزش برای افرادی مناسب است که به‌ تازگی با عکاسی آشنا شده‌اند یا می‌خواهند عکاسی بهتر و پیشرفته‌ای داشته باشند، همچنین در این فرادرس تجهیزات مورد نیاز این فرایندها را نیز معرفی می‌کنیم. در شرایطی که نیاز به ویرایش حرفه‌ای عکس‌ها به ویژه در عکاسی از محصولات با موبایل داشته باشیم، آشنایی با نرم‌افزارهای این حوزه نیز یک ضرورت به شمار می‌آید. از جمله این نرم‌افزارها، فتوشاپ (Adobe Photoshop) است. این آموزش تنظیمات دوربین تلفن همراه برای عکاسی را نیز شامل شود.
دوره آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهیل بحرکاظمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدتقی

اموزش ها عالی و کامل و قابل فهم بودند ممنونم. منتها اگر سطح مقدماتی باشید و چیزی از عکاسی ندونید یا خیلی کم بدونید بیشتر مناسبه و دوربین هم یاد میدن

عاطفه

خیلی عالی بود، محتوا کامل بود. خدا خیرتان دهد.

فاطمه

2 یا 3 تا از ویدئوهاشو دیدم مناسب پیش رفت، فقط یه کم باید بریم که عملی کار کنیم یعنی با گوشی موبایل بریم برای عکس برداری که من فعلا عملیشو انجام ندادم.

فاطمه

من که تماما از سر علاقمندی داشتم این آموزش رو میدیدم، خیلی تونستم پیش برم چون مثلا محتواش دقیق بود میگفت برای تنظیم دوربین چیکار کنید و این حرفا...

فاطمه

تنظیمات حرفه ای که دنبالش بودم و به صورت کامل آموزششو میداد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی