اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با فناوری کریسپر برای اصلاح ژن
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با فناوری کریسپر برای اصلاح ژن

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد رفعتیان4.7
  • زمان:2 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش تلاش شده است که مقدمه ‌ای کوتاه در مورد عملکرد طبیعی و روش ‌های استفاده از این سیستم ارائه شود که برای شروع مطالعه درباره این سیستم، قابل قبول است. این سیستم، در باکتری به طور طبیعی به عنوان سیستم ایمنی کاربرد دارد که استفاده از آن برای انتقال، خاموش کردن، کنترل بیان و غیره باعث انقلابی در مهندسی ژنتیک شده است. همچنین در این آموزش، در مورد کارکرد کلی سیستم CRISPR-Cas9 در موجودات مختلف توضیح داده شده است و امید است که به زودی برای درمان بسیاری از ناهنجاری ‌های ژنتیکی مورد استفاده قرار بگیرد.
دوره آموزش آشنایی با فناوری کریسپر برای اصلاح ژن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد رفعتیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با فناوری کریسپر برای اصلاح ژن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه سادات

مطالب جدید و آپدیتی داشت و روان توضیح داده بودند مقالات انگلیسی رو به درستی توی آموزش بیان کرده بودند.

Masoumeh

بهترین آموزشی بود که دیدم، تمامی مقاله های علمی و جدید بود و هیچ اطلاعات معمولی نداشت، مقاله پر نکته و به درد بخوری بود.

علی

تشکر میکنم از مدرس گرامی بابت مطالبی که ارائه کردن. ایشان سعی کردن مطالب اولیه رو با بیان خوبشان به خوبی انتقال بدن. بعد از دیدن این آموزش تونستم برم رو مباحث اصلی و تخصصی تر

سید علی

تدریسش خوبه

مرضیه

آموزش بسیار خوب و قابل فهمی بود. مخصوصا این که به تاریخچه تکنیک ها اشاره می شد خیلی جالب بود. ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی