اطلاعات دوره
آموزش رایگان روش صحیح جستجو در گوگل – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان روش صحیح جستجو در گوگل – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ساناز رهروانی4.2
  • زمان:29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، کمک به کاربران اینترنت در بازیابی اطلاعات مورد نظر در کمترین زمان ممکن و به آسان ترین و صحیح ترین شیوه است. به دلیل امکانات بسیار موتور جستجوی گوگل، تقریبا همه کاربران به هنگام مواجه شدن با مساله یا سوال، سعی می کنند در گوگل به جستجوی پاسخ آن بپردازند. با توجه به حجم زیاد اطلاعاتی که در گوگل نمایه می شود، به نظر می رسد یادگیری ترفندها و استراتژی های جستجو می تواند به کاربران کمک شایانی در یافتن اطلاعات صحیح و به گونه ای سریع کند، همچنین گوگل دارای امکانات بی نظیری است که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند و این امکانات می تواند به آن ها کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.
دوره آموزش رایگان روش صحیح جستجو در گوگل – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساناز رهروانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان روش صحیح جستجو در گوگل – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

با سلام و خسته نباشید به اعضای محترم فرادرس ممنون باعث گذاشتن این چنین اموزش های کاربردی چون در دنیا امروزه نیاز به اینترنت بیش از پیش احساس میشود و در این میان نحوی جست و جو در اینترنت از اهمیت خاصی برخوردار است مخصوصا گوگل بنده دانشجوی رشته مکانیک هستم و از این مطلب به شخصه خیلی استفاده بردم چون بیشتر تحقیق هایی که به ما میسپارن باید بلد باشی چه جور در گوگل سرچ کنی که بهترین نتیجه را در کمترین زمان بدست اوری و من با کمک این اموزش توانستم این مشکل خود را برطرف کنم امید وارم خدا یار و یاورتان باشد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی