اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی VBA برای خودکار کردن برنامه های Office
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی VBA برای خودکار کردن برنامه های Office

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، آموزش به کارگیری نرم افزارهای Office برای انجام کارهایی است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شوند و کاربرد اصلی آن ها، خودکارسازی ساخت عملیات مختلف، نظیر: ساخت گزارش، ساخت گراف و چارت، محاسبات و پر کردن فرم ها و غیره است که بسیاری از آن ها را باید به صورت روزانه و با صرف زمان طولانی انجام داد. همچنین ایجاد فرم های ورود داده به جهت شخصی سازی محیط برنامه های آفیس و تعامل با کاربر، از دیگر کاربردهای VBA محسوب می شود. در این آموزش، ابتدا مقدمات VBA بیان شده و سپس نحوه به کارگیری آن در Word, PowerPoint, Access, Excel بیان می گردد و سرانجام با ایجاد برنامه های نمونه، سعی در ساده سازی بیان کاربرد هر مطلب داریم.
دوره آموزش برنامه نویسی VBA برای خودکار کردن برنامه های Office دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی VBA برای خودکار کردن برنامه های Office را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

من کارم انبار داری بود، میخواستم که بیشتر یاد بگیرم چون به من خیلی کمک می کرد. جزئیات رو بیشتر یاد گرفتم.

مهدی

چون در حیطه کاری باید اطلاعاتم بالا باشد استفاده کردم و مدرس خیلی خوبی هم داشت.

علی

سلام. به نظر میرسه اولین دانشجو این آموزش بودم :-) به نظرم ارزش خریدن داره. سپاس از آقای دکتر نجات

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی