اطلاعات دوره
آموزش مبحث 6 (مبحث ششم) مقررات ملی ساختمان – بارهای وارد بر ساختمان همراه با حل تست
مسیر آموزشی

آموزش مبحث 6 (مبحث ششم) مقررات ملی ساختمان – بارهای وارد بر ساختمان همراه با حل تست

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان عرفانی4.3
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آزمون نظارت از جمله آزمون هایی است که مهندسین به دلیل زیاد بودن منابع آزمون و نداشتن زمان کافی، همواره با مشکلاتی رو به رو هستند. مبحث 6 مقررات ملی ساختمان یکی از مباحث مهم آزمون نظارت است که تعداد سوالات زیادی از آزمون را به خود اختصاص داده است و از این جهت، تسلط بر مبحث 6 حائز اهمیت است. هدف از این فرادرس این است که مهندسین بتوانند به سوالات آزمون نظارت پاسخ دهند و با توجه به این که مبحث 6 مقررات ملی مهم ترین منبع برای این آزمون است در این فرادرس بندهای مهم برای آزمون نظارت را توضیح داده و تست های سال های گذشته را حل کرده ایم که داوطلبین، تسلط کافی پیدا کنند و با حل نمونه تست ها آشنا شوند.
دوره آموزش مبحث 6 (مبحث ششم) مقررات ملی ساختمان – بارهای وارد بر ساختمان همراه با حل تست دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان عرفانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث 6 (مبحث ششم) مقررات ملی ساختمان – بارهای وارد بر ساختمان همراه با حل تست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهرداد

مطالب این آموزش میدونستم، یعنی به صورت کلی محتوا بلد بودم. البته از حق نگذریم مطالب ریزی مدرس به اونها اشاره کرد که نمیدونستم که از این بابت از ایشان خیلی ممنونم.

امیر

جالب نبود. فقط متن آیین نامه بازخوانی می شد، بدون توضیحات تصویری و تشریحی.

بهرام

به صورت کوتاه دیدم و به نظرم خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی