اطلاعات دوره
آموزش نود جی اس، انگولار و مونگو دی بی – پیاده سازی احراز هویت کاربر با Angular، Node.js و MongoDB
مسیر آموزشی

آموزش نود جی اس، انگولار و مونگو دی بی – پیاده سازی احراز هویت کاربر با Angular، Node.js و MongoDB

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش قصد داریم از ترکیب انگولار، نود جی‌اس و مونگودی‌بی استفاده کنیم و یک سایت ساده برای ورود کاربر ایجاد کنیم. پس از درک مفاهیم ابتدایی در حین ساخت پروژه با نحوه ساخت مسیرها، تشخیص ربات، متریال، اعتبارسنجی مسیرها (روت‌ها)، نحوه اتصال انگولار به نود جی‌اس و نحوه اتصال Node.js به MongoDB و همچنین با JWT آشنا می‌شویم تا به کمک آن بتوان اطلاعات کاربر را در مرورگر ذخیره کرد و کاربر بعد از یک‌بار ورود موفقیت‌آمیز، دفعات بعدی بدون دریافت نام کاربری وارد سایت شود. در این فرادرس سایتی کوچک اما قدرتمند می‌سازیم که ضمن زیبا و تعاملی بودن از نظر امنیت، قدرت بالایی داشته باشد.
دوره آموزش نود جی اس، انگولار و مونگو دی بی – پیاده سازی احراز هویت کاربر با Angular، Node.js و MongoDB دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نود جی اس، انگولار و مونگو دی بی – پیاده سازی احراز هویت کاربر با Angular، Node.js و MongoDB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی