اطلاعات دوره
آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – گولنگ مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – گولنگ مقدماتی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 زبان GO همچون زبان‌های برنامه‌نویسی C و ++C زبان تفسیری نیست و کامپایل می‌شود پس در نتیجه سرعت بالایی دارد اما مانند زبان برنامه‌نویسی Python که زبان تفسیری است و سرعت کندی دارد، قابل فهم و نزدیک به زبان انسان است و دستورات ساده‌ای دارد. در واقع زبان برنامه‌نویسی GO سعی کرده است، ویژگی‌های مثبت زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر را در خود جای داده و همچنین ویژگی‌ها و مزیت‌های منفی را که برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهندگان با زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر سر و کار دارند، از خود دور کند. هدف از این فرادرس این است که علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی بتوانند از زبان برنامه‌نویسی GO به کسب درآمد برسند، در این آموزش به موضوعات ابتدایی و اولیه برنامه‌نویسی می‌پردازیم و مخاطبان بدون هیچ پیش‌نیاز و دانش برنامه‌نویسی می‌توانند موضوعات را فرابگیرند و زبان برنامه‌نویسی GO را تبدیل به اولین زبان برنامه‌نویسی خود کنند.
دوره آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – گولنگ مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد‌ جواد صابری نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – گولنگ مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرجان

عالیه.

حسام الدین

بسیااار عالی. آموزش خیلی خوبیه مخصوصا برای کسانی که تجربه برنامه نویسی اصلا ندارند. ' استاد لطفا آموزش پیشرفته ی golang را هم داخل سایت قرار بدید . ' سپاس فراوان

نیما

سلام این آموزش برای برادرم تهیه کردم و نظرش درمورد این آموزش: آموزش خوبیه مخصوصا برای کسانی که تجربه برنامه نویسی اصلا ندارند، این آموزش را می‌توانید در این روز به شکل کامل و سریع تمام کنید. تنها مشکلات کوچکی که دارد در مباحث مربوط به rune و slice که باید با دقت بیشتری توضیح داده می‌شد و البته به نظرم جای مثال‌های بیشتر در این آموزش خالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی