اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور نود جی اس Node.js – ساخت چت روم ویدئویی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور نود جی اس Node.js – ساخت چت روم ویدئویی

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

عصر حاضر، عصر ارتباطات است. ایجاد ارتباطات سریع، یکی از چالش‌های برنامه‌نویسی وب محسوب می‌شود. هدف از این آموزش ایجاد یک سایت برای ارتباط صوتی و تصویری به صورت همتا به همتا به کمک Node.js است. برای این منظور باید از کتابخانه Socket.IO بهره گرفت تا بتوان ارتباط دوطرفه مبتنی بر رویداد را ایجاد کرد. علاوه بر این برای استفاده از امکاناتی مثل وبکم، میکروفون و انتقال اطلاعات ویدئویی و صوتی از تکنولوژی WebRTC (Web Real-Time Communication) استفاده می‌شود. در حقیقت WebRTC به مرورگرها اجازه می‌دهد اطلاعات صوت و تصویر را به طور مستقیم برای یکدیگر به صورت همتا به همتا (P2P) ارسال کنند.
دوره آموزش پروژه محور نود جی اس Node.js – ساخت چت روم ویدئویی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور نود جی اس Node.js – ساخت چت روم ویدئویی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی