اطلاعات دوره
آموزش ویزیو – طراحی انواع نمودار و دیاگرام با Microsoft Visio 2019 – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویزیو – طراحی انواع نمودار و دیاگرام با Microsoft Visio 2019 – مقدماتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین خاکپور4.6
  • زمان:1 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک ترسیم انواع نمودارها و دیاگرام‌های مختلف از مهمترین مهارت‌های مدرن به حساب می‌آید. یک نمودار یا دیاگرام می‌تواند معرف یک فرایند بوده و جایگزین مناسبی به جای کلمات باشد. در این بین، نرم‌افزار Microsoft Visio یک نرم‌افزار طراحی حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان انواع دیاگرام‌های تجاری، مهندسی، آموزشی، شبکه، فلوچارت‌ها، پلن‌های معماری و غیره را ترسیم کرد. در این فرادرس، طراحی دیاگرام‌ها یا نمودارهای متداول شامل فلوچارت‌ها، نمودارهای سازمانی، فرایندهای تجاری، طرح‌های کاوش ذهن و پلن کف به صورت کامل بررسی می‌شوند.
دوره آموزش ویزیو – طراحی انواع نمودار و دیاگرام با Microsoft Visio 2019 – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین خاکپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویزیو – طراحی انواع نمودار و دیاگرام با Microsoft Visio 2019 – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شکیبا

خیلی چکیده و کاربردی بود و جای ابهامی نداشت. ممنون از استاد درس و همچنین فرادرس به خاطر آموزش های با کیفیت.

فاطمه

ساده و مفید بود در حد ابتدایی که بدونید ویزیو چی هست و چه کار هایی میشه باهاش کرد اوکی بود و میشد یاد گرفت ، فقط کاش مدرس کمتر رو مسائل خیلی ابتدایی مثل فونت تاکید میکردن تقریبا تو هر قسمت 1 دقیقه میذاشتن فقط فونت رو میگفتن که همون یکبار گفتنش کافی بود نه هردفعه تکرار کردنش. خیلی ممنون

الهام

خیلی مفید بود.

سعیده

خیلی اوکی بود، اولین سایت بودی که تونستم هر آموزشی که میخواستم رو پیدا کنم، حتی این آموزش رو به همه دوستام معرفی کردم و فیدبک خیلی خوبی هم دیدم ازشون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی