اطلاعات دوره
آموزش مبانی و مقدمات طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و مقدمات طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فلسفه وجود سازمان ها، اداره ها و موسسات، تامین نیازهای انسان است. ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به متقاضیان به معنی حضور و تلاش شایسته کارکنانی آگاه بوده که خدمات را به شکلی دوستانه و مفید به ارباب رجوع عرضه می نمایند. اهمیت فراگیری این آموزش نیز از آن جا ناشی می شود که امروزه سازمان ها در جستجوی راه هایی برای به کنترل درآوردن رهبری بازار هستند. یکی از مهم ترین عامل های موفقیت در این مسیر، مشتری گرایی در سازمان است.
دوره آموزش مبانی و مقدمات طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا فردوسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و مقدمات طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی