اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی ربات LEGO EV3 با لب ویو LabVIEW
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی ربات LEGO EV3 با لب ویو LabVIEW

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدجواد حقی4
  • زمان:6 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، هدف آشنایی با ربات LEGO EV3 و نحوه برنامه نویسی این ربات با استفاده از نرم افزار لب ویو (LabVIEW) است. پیش نیاز و لازمه یادگیری هر چه بهتر این آموزش، آشنایی مقدماتی با نرم افزار لب ویو است. با توجه به گستردگی نرم افزار لب ویو در پیاده سازی الگوریتم های یادگیری ماشین و پردازش تصویر و همچنین طراحی و پیاده سازی کنترلرهای مختلف، انتظار می رود که شخص پس از سپری کردن این آموزش توانایی طراحی و ساخت انواع ربات ها را داشته باشد تا در گام های بعدی با سپری کردن آموزش های دیگر توانایی اجرای انواع الگوریتم ها را بر روی ربات EV3 به دست آورد. در انتهای این آموزش با ارائه مثال عملی برای ساخت ربات EV3 و پیاده سازی یک کنترلر ساده PID بر روی این ربات، مقدمه ای برای ادامه این مسیر فراهم خواهد شد.
دوره آموزش برنامه نویسی ربات LEGO EV3 با لب ویو LabVIEW دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد حقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی ربات LEGO EV3 با لب ویو LabVIEW را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد مهدی

مطالب کاربردی مفید.

جواد عیدی نژاد

من تقریبا کل ربات ررو یاد گرفتم فقط صد حیف که بسته اش رو دارم به نظرم خیلی عالی درس میدهند و من که را ضی هستم

سینا

سلام من این روباتو دارم و با برنامه خود شرکت لگو برنامه نویسی میکنم و مسابقاتش که wro هست رفتم هم داخلی و هم جهانی و این آموزشو دیدم واقعا شگفت زده شدم چون آموزش لب ویو با این روبات فقط انگلیسیش هست و فارسی رو اصلا پیدا نکردم و نا امید شدم دیگه دنبالش نرفتم، یعنی دنبال آموزش فارسیش نرفتم و اینجا به طور اتفاقی دیدم و گرفتم مرسی ...

وحید

سلام تشکر بابت آموزش خیلی خوب بود کاملا راضی بودم. از صفر شروع کردم و فهمیدم چی به چیه کامل. از نرم افزارایی هست که به نظرم هر دانشجویی باید یاد بگیره چون کارش خیلی آسون میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی