اطلاعات دوره
آموزش انواع فونداسیون ها و دال های بتن مسلح (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انواع فونداسیون ها و دال های بتن مسلح (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به رشد سریع و شتاب‌دار دانش بشری در قرن حاضر و لزوم دستیابی هر چه سریع‌تر به حل مسائل به خصوص در رشته‌های فنی و مهندسی، استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی جهت آنالیز و طراحی مدل‌ها، امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود. مهندسان ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جهت آنالیز و طراحی دقیق و سریع ساختمان‌ها، ناگزیر از نرم‌افزارهای تخصصی نظیر: ETABS, SAFE, SAP, STAAD.Pro و… استفاده می‌کنند. ما در اين آموزش قصد داريم تا ویژگی های نرم افزار SAFE برای طراحی دال ها و پی های بتن مسلح را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش انواع فونداسیون ها و دال های بتن مسلح (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر احسان عمرانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع فونداسیون ها و دال های بتن مسلح (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سیدبابک

این نمونه آموزش دادن حال ادم رو خوب میکنه..اول شمای کلی از موضوع مورد نظر گفته شه و بعدش به دیتیل و جزییات پرداخته شه بنظرم خیلی جذاب تره...ممنون از نوع اموزش و شیوایی کلام

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی