اطلاعات دوره
آموزش انواع سیستم عامل و سیستم عامل های موبایل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انواع سیستم عامل و سیستم عامل های موبایل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:قاسم ابراهیمی4.2
  • زمان:13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی کرده‌ایم مشکلاتی را که کاربران موبایل با آن روبه‌رو هستند و نیز راه ‌حل‌های آن‌ها را به صورت ساده، قابل فهم و کاملا منطبق بر بازار کار بیان کنیم. آموزش دارای دو بخش مقدماتی و تخصصی است که بخش مقدماتی، بخش عمده مشکلات مذکور را در بر می‌گیرد و برای اقشار مختلف دانشجو و تقریبا عموم مردم قابل فهم است. ما در این آموزش قصد داریم تا انواع سیستم عامل و سیستم عامل‌های موبایل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش انواع سیستم عامل و سیستم عامل های موبایل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط قاسم ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع سیستم عامل و سیستم عامل های موبایل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

amin

عالی بود

محمدعلی قربانی

بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی