اطلاعات دوره
دوره طلایی سیستم عامل ویندوزبا حسین جابری
مسیر آموزشی

دوره طلایی سیستم عامل ویندوزبا حسین جابری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:حسین جابری0
  • زمان:31 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره طلایی سیستم عامل ویندوزویندوز یک سیستم عامل طراحی شده توسط مایکروسافت است. سیستم عامل چیزی است که به شما امکان استفاده از رایانه را می دهد. ویندوز روی اکثر رایانه‌های شخصی از پیش بارگذاری شده است که به محبوب‌ترین سیستم عامل در جهان تبدیل می‌شود. ویندوز این امکان را به شما می دهد تا انواع کارهای روزمره را در رایانه خود انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید از ویندوز برای مرور اینترنت، چک کردن ایمیل، ویرایش عکس‌های دیجیتال، گوش دادن به موسیقی، انجام بازی‌ها و کارهای دیگر استفاده کنید.ویندوز همچنین در بسیاری از دفاتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به شما امکان دسترسی به ابزارهای بهره وری مانند تقویم، واژه پرداز و صفحات گسترده را می دهد.در این دوره ما قصد داریم شما را با این سیستم عامل از  « سطح مبتدی تاسطح متوسطه »  آشناکنیم، پس اگر تمایل به یادگیری سیستم عامل ویندوز دارید این دوره را باهمراه باشید.برای توضیحات بیشتر ویدیو معرفی دوره را مشاهده بفرمایید.
دوره دوره طلایی سیستم عامل ویندوزبا حسین جابری دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط حسین جابری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره طلایی سیستم عامل ویندوزبا حسین جابری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mahdi. r a.n

دوره عالی بود من قبلاً دوره دیگه ای رو درمورد ویندوز دنبال میکردم ولی این دوره خیلی با جزییات و بهتر بود

ahmad ahmad

واقعا کیفیت صدا تصویر پایینه قسمت 7 نصفش صدا نداشت

msh hh

سلام تو این دوره در مورد power shell و cmd هم صحبت میشه؟

Sina Salimi

سلام استاد. خدا قوت. ممنون از دوره جذاب و بی نظرتون. استاد جابری، امکانش هست در این دوره درمورد live boot و live os توضیح بدید و روش استفاده اش را هم توضیح دهید؟ سپاس

محمدرضا شهبازی

استاد شما بی نظیری من سالهاست با ویندوز دارم کار میکنم ولی بازم دوره شمارو دانلود کردم . خود مایکروسافت هم نمیتونست اییین همه قسمت راجب ویندوز مطلب ارائه بده اونم رااااایگان. میخواستم فقط به نوبه خودم از این وقت و انرژی ای که میزارید بینهایت تشکر کنم و ارزو میکنم این انرژی هر روز بیشتر و بیشتر بشه و کلی دعای خوب بدرقه راه شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی