اطلاعات دوره
آموزش کنترل سیستم عامل در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش کنترل سیستم عامل در پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:محمد یاسر گرجی0
  • زمان:3 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش کنترل سیستم عامل در پایتوندر این دوره نحوه کنترل سیستم عامل مثل ساخت حذف و.. یوزر های سیستم, ساخت حذف تغییر نام پوشه ها و فایل ها, خاموش و ریستارت کردن سیستم در زمان مشخص با پایتون, کار با موس و کیبورد و از کار انداختن آنها (از جنبه ویروس نویسی هم برسی می شود) و... رو با هم یاد میگیریم. این دوره کاملا پروژه محور بوده و چندین پروژه از جملهمدریت یوزر های سیستمفایل منیجرخاموش کردن خودکار سیستم در زمان مورد نظرو پروژه های متنوع دیگر آموزش داده می شود.همچنین کار با کتابخانه های زیادی از جمله os, sys, shutil, … را با هم کار میکنیم. سرفصل های دوره :1) راه‌اندازی پروژه و کار با موس2) کار با کیبورد و انجام ۳ مینی پروژه3) کار با فایل ها فولدر ها و درایو های سیستم و ساخت 2 پروژه4) کنترل و از کار انداختن موس و کیبورد و پروژه مدیریت یوزر های ویندوز5) پروژه فایل منیجر6) پروژه خاموش کردن سیستم در زمان دلخواه 
دوره آموزش کنترل سیستم عامل در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمد یاسر گرجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل سیستم عامل در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

haparoot22

دوره خوبی بود مخصوصا اینکه پروژه عملی داشت هر قسمت ممنون از مدرس این دوره

محمد یاسر گرجی (مدرس)

نظر لطفتونه دوست عزیز

محمد یاسر گرجی

سلام. این دوره جزو اولین دوره های بنده هست و بخاطر همین هم رایگان گذاشتمش بعد سال ها برنامه نویسی و تست نفوذ حرفه ای سعی کردم تجربیات و دانش خودم رو به دیگران منتقل کنم. با حرفتان هم مخالف نیستم و قبول دارم جای پیشرفت زیادی در زمینه فن بیان دارم و روی این موضوع بسیار کار کردم و امروزه در دوره های من همچین مشکلاتی نیست و هیچ کدام از ما انسان ها بی نقص نیستیم در مورد این دوره اگر مشکلی هم بوده شما پولی برای خرید دوره صرف نکردید! ممنون از نظرتون

ramtin82

سلام خیلی ممنون خدا خیرتون بده

محمد یاسر گرجی (مدرس)

سلام خوشحالم براتون مفید بوده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی