اطلاعات دوره
آموزش وب کاوی یا Web Mining
مسیر آموزشی

آموزش وب کاوی یا Web Mining

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با افزایش اطلاعات و حجم داده ها و توسعه وب سایت ها به روش ها و ترفند هایی برای دستیابی به داده ها و استخراج اطلاعات از آن نیاز داریم که به آن وب کاوی می گویند. در این فرادرس، ابتدا به معرفی مفاهیم و تکنیک های پایه بازیابی اطلاعات وب و کاربردهای آن ها پرداخته می شود. در ادامه این فرادرس ساختار، معماری و مولفه های شاخص سامانه های پایه جستجوی اطلاعات وب یعنی جویشگرها (Web Search Engines) و فراجویشگرها (Web Meta-Search Engines) مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت. بخش پایانی این آموزش نیز به معرفی مباحث به روز در این حوزه از جمله بازیابی بین زبانی (Cross-Language Information Retrieval)، رتبه بندی مبتنی بر یادگیری (Learning to Rank) و نیز آینده پژوهی فناوری وب اختصاص یافته است.
دوره آموزش وب کاوی یا Web Mining دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیر حسین کیهانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وب کاوی یا Web Mining را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

ایشان استاد دانشگاه های تهران و شریف می باشند و بر موضوعاتی که تدریس می فرمایند بسیار تسلط دارند همچنین بیانی فصیح دارند. ارائه درس توسط ایشان بسیار عالی می باشد و اینجانب بعنوان کسی که افتخار شاگردی ایشان در کلاس هایشان در دانشگاه را داشته ام توصیه می کنم از فیلم های آموزشی ایشان نهایت استفاده رو ببرید.

نیما

کلاس این درس در سطح کلاس های دانشگاههای برتر بود و به خوبی مفاهیم نظری منتقل شد

داود

تقریبا چیزی که من در خصوص بازیابی اطلاعات میخواستم رو دریافت کردم. مدرس هم به خوبی تسلط داشتند و شیوه بیان و استفاده از اصطلاخاتشون عالی بود.

عماد

آموزش خوبی بود و مفاهیم رو رسونده بودند. برای انجام پروژه دانشگاهم تهیه کرده بودم که راضی بودم.

محمد

اموزش خوبی بود و جهت آشنایی با این عنوان خوب بود اگر به صورت پیشرفته بود بهتر می بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی