اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Razor Pages برای طراحی سایت فروشگاه فایل
مسیر آموزشی

آموزش Razor Pages برای طراحی سایت فروشگاه فایل

316,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 316,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:سعید طاهری4.4
  • زمان:41 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

داخل این دوره آموزشی میخوایم با استفاده از Rezor Page یک سایت فروش فایل های آنلاین را از صفر تا صد پیاده سازی کنیم. یک سایت فروش فایل باید چه امکاناتی داشته باشه ؟! برای این نوع سایت ها ما باید بخش های مختلفی داشته باشیم مثل پنل ادمین تا کاربر ما بتونه به عنوان مدیر سایت یک دوره آنلاین ایجاد کنه یا یک فایل به بخش فروشگاه اضافه کنه برای فروش و بخش های مهم دیگه مثل بخش حسابداری,پنل فروشندگان سایت,پنل کاربران,بخش انجمن و ...
دوره آموزش Razor Pages برای طراحی سایت فروشگاه فایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سعید طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 316,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Razor Pages برای طراحی سایت فروشگاه فایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی