اطلاعات دوره
آموزش سیگنال آر در Asp.Net Core بصورت پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش سیگنال آر در Asp.Net Core بصورت پروژه محور

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیگنال آر کتابخانه ای تحت دات نت برای برنامه های دات نتی می باشد.شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید از یک محیط چت ساده در برنامه اندروید یا وبسایت خود استفاده کنید و اولین فکری که کردید استفاده از وب سوکت در اپلیکیشن باشد. سیگنال آر نیاز شما را به بهترین حالت ممکن رفع می کند و قابلیت های زیادی هم به شما خواهد داد.سیگنال آر یک کتابخانه […]
دوره آموزش سیگنال آر در Asp.Net Core بصورت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سیدمصطفی علیایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیگنال آر در Asp.Net Core بصورت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

rm68rm68

سلام در قسمت ارسال نوتیفیکیشن ایا به صورت وب نوتیفیکیشن ارسال میشه یا نوتیفیکیشن اصلی موبایل ؟ یعنی منظورم اینه شما در برنامه اندروید فقط داخل مرورگر سایتو نشون میدید یا کلا نوشته شده داخل اندروید و از وب ویو استفاده نشده؟

[email protected]

سلام وقت بخیر میخوام سیستم چت رو در بخش area فعال کنم ولی سیستم خطای connection fail رو میده باید چکار کنم ?

سیدمصطفی علیایی مدرس دوره

درود بر شما نیاز به بررسی بیشتر داره

silvervbnet

سلام من این دوره رو خرید کردم نمونه کدی که دانلودش بوده رو باز می کنم می بینم که کلاسها خالی هست تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود لطفا راهنمایی کنید

سیدمصطفی علیایی مدرس دوره

درود برشما پیگیری میکنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی