اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های ویلایی در AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های ویلایی در AutoCAD

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:11 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

داشتن تخصص در زمینه طراحی ویلا و یا باغ می تواند در بازار کار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های ساختمانی همچون: عمران، معماری، نقشه کشی و… یک امتیاز محسوب شود. در این آموزش، در محیط نرم افزار اتوکد به طراحی و ترسیم تعدادی پروژه های مختلف ویلایی در متراژهای مختلف پرداخته می شود تا در نهایت استفاده کنندگان از این فرادرس، قابلیت تجزیه و تحلیل، طراحی و ترسیم ویلاهای مختلف در متراژها، فرم ها و حالت های گوناگون را به دست آورند.
دوره آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های ویلایی در AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اتوکد – طراحی و ترسیم پروژه های ویلایی در AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

آموزش خوب و جامع بود، همه چی رو توضیح داده بودند.

محمد

هزینه، مدت زمان و سطح سواد مدرس خیلی خوبه.

Abbas

ایشان بسیار روش خوب و حرفه ای در ترسیم را آموزش میدن و با سرعت بسیار خوب ... عالی بود...ممنون

حامد

سلام استاد عزیز؛ من تمام آموزش هاتون و تهیه کردم با اینکه رشته ام سازه است یه خواهشی داشتم ازتون که یه اموزش فاز ٢ با پلان خاص طبق ضوابط شهرداری و نظام مهندسی تهیه کنید، مثلا یه سازه مسکونی که داری نیم طبقه و طبقه هم کف تجاری چیزی که همه جزئیات ک داشته باشه تا با ضوابطش آشنا بشیم. ممنون میشم ازتون واقعا تکمیل میکنید آموزش های خوبتون رو

هاشم بهمن یار

در پاسخ به دوستان: از نظرات، انتقادات و پیشنهادات دوستان عزیز کمال تشکر را دارم. چنانچه سوالی در ارتباط با آموزش باشد در خدمت دوستان هستم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی