اطلاعات دوره
آموزش Cron Job _ پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش Cron Job _ پروژه محور

21,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 21,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کرون جاب آموزش ارسال پیامک تبریک برای کاربران سایت کرون جاب چیست ؟ کرون جاب (Cron Job) یک قابلیت در سیستم‌عامل لینوکس است که با آن امکان زمان‌بندی برای وظایف مختلف وجود دارد. یعنی شما می‌توانید برای هر وظیفه یک زمان غیرتکراری (فقط یک‌بار) یا تکراری (چندین بار) در تاریخ‌های مشخص تعیین کنید. با کمک کرون جاب می‌توان کارهای تکراری را به‌سادگی و خودکار زمان‌بندی و اجرا کرد. با […]
دوره آموزش Cron Job _ پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عرفان اکبری منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Cron Job _ پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام پیش نیاز این دوره چیه و اینکه در لاراول توضیح داده میشه؟

soheylakazemi

سلام این دوره پیشنیاز خاصی نداره

محمد

سلام.آموزش مختص Mvc هست؟

منصور

با سلام کلا یک قسمت هست و اونم قبل از خرید قابل مشاهده است که! فکر کنم اشتباهی شده باشه.

پشتیبان توفیق پور

سلام ممنون از اطلاع رسانی شما اصلاح شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی