اطلاعات دوره
آموزش کامل کار با کامپوننت JwPlayer با تکنولوژی LINQ
مسیر آموزشی

آموزش کامل کار با کامپوننت JwPlayer با تکنولوژی LINQ

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهنام کلانتر3.5
  • زمان:3 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر به شما کاربران دانشجویار عزیز و ارجمند. امیدوارم که امتحاناتتون رو با موفقیت گذرونده باشین در خدمتتون هستین با یکی دیگه از دوره های کم نظیر دانشجویار تحت عنوان : آموزش کامل کار با کامپوننت JwPlayer با تکنولوژی LINQ معرفی JwPLayer  کامپوننت JWplayer  از نظر نسخه Free بهترین کامپوننت در زمینه نمایش فیلم و پخش صوت در وب می باشد شما با استفاده از […]
دوره آموزش کامل کار با کامپوننت JwPlayer با تکنولوژی LINQ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل کار با کامپوننت JwPlayer با تکنولوژی LINQ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mldhlm

سلام این گلیر در سایتش دیگه رایگان نیست… راه دیگه ای هست برای استفده ازش؟

مدرس کلانتر مدرس دوره

سلام نه متاسفانه دیگه رایگان نیست

مرجان

سلام من این player رو توو mvc میخوام آیا جواب میده؟یعنی چی هم برای asp و هم برای php جواب میده؟ اگه فقط تئوری هست و توو mvc نیست رفتید توو asp فقط گفتید من به کارم نمیاد الکی نخرم اگر در mvc عملی گفتید چیکار کنیم من بخرم یعنی توو asp باشه بدردم نمیخوره .کارمم واجبه(در حال طراحی یه سایتم توو ویدیوش موندم)

مدرس کلانتر مدرس دوره

سلام دوست عزیز این پلاگین Jwplayer با html و … هستش یعنی قابلیت اینو داره که هم در asp و هم در php استفاده بشه من چون خودم asp کار میکنم اومدم اینو در asp web form پیاده سازی کردم شما هم راحت متونید اینو در mvc پیاده سازی کنید

hjan

با سلام من آموزش کار با JwPlayer با تکنولوژی لینک را خریداری کردم اما در هنگام اکسترکت کردن فایل های rar پیغام the archive is either in unknown format or damaged نمایش داده می شود لطفا راهنمائی فرمائید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی