اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش PHP رایگان با پشتیبانی ویژه و پروژه محور
مسیر آموزشی

دوره آموزش PHP رایگان با پشتیبانی ویژه و پروژه محور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حامد مودی3.8
  • زمان:25 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

PHP، زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و پرکاربردی است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت‌های پویا و تعاملی بسازید. با استفاده از PHP می‌توانید به پایگاه‌های داده متصل شوید، فرم‌های آنلاین بسازید، صفحات وب را به صورت پویا تولید کنید و با کاربران خود تعامل برقرار نمایید. دوره آموزش PHP رایگان دانشجویار، برای کسانی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در برنامه‌نویسی ندارند، یا برای کسانی که می‌خواهند دانش PHP خود را از پایه ارتقا […]
دوره دوره آموزش PHP رایگان با پشتیبانی ویژه و پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حامد مودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش PHP رایگان با پشتیبانی ویژه و پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی