اطلاعات دوره
آموزش هندسه نقوش در هنرهای سنتی ایران
مسیر آموزشی

آموزش هندسه نقوش در هنرهای سنتی ایران

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اکرم نوری4.3
  • زمان:4 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش یکی از مهم ترین طراحی های سنتی در هنرهای ایران تحت عنوان هندسه نقوش، آموزش داده می شود. یادگیری هندسه نقوش از اساسی ترین دروس برای دانشجویان رشته های هنر به خصوص هنرهای ایرانی مانند: صنایع دستی، فرش و نگارگری است که با اصول و قواعد خاص خود به ترسیم لغت ها و گره های هندسی می پردازد. هدف از آموزش و یادگیری این درس، آشنایی هنرآموز با یکی از مهم ترین طراحی های سنتی است که علاوه بر یادگیری نقوش هندسی سنتی با راه و روش هندسی نمودن نقش ها نیز آشنا می شود.
دوره آموزش هندسه نقوش در هنرهای سنتی ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکرم نوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه نقوش در هنرهای سنتی ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن

آموزش‌شون برای من که رشته تحصیلیم الکترونیک بود عالی بود، مخصوصا نوع صحبت کردنشون روان بود یعنی اینکه صدای صحبت کردنشون صدای عادیشون بود به نظرم بعد از آموزش خوبشون اینکه صداشون رو تغییر ندادن عالی بود.

پیمان

من میخواستم این آموزش رو به خواهر زاده ام معرفی کنم ولی فهمیدم خواهر زاده ام هم از فرادرس استفاده می کنه فقط لطفا ارتباط دانشجو با مدرس رو بیشتر کنید.

پریسا

نوع آموزش خوب بود، در مجموع من رضایت داشتم.

افسانه

30درصد از آموزش را دیدم. با اینکه آشنایی قبلی نداشتم به خوبی مباحث را یاد گرفتم.

سعید

تدریسشون عالیه به نظرم. خیلی روان درس میدادند، جوریکه میشه به راحتی تصور کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی