اطلاعات دوره
آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی با نوید مین باشی
مسیر آموزشی

آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی با نوید مین باشی

455,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 455,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:نوید مین باشی3.4
  • زمان:12 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان برنامه نویسی سوییفت (Swift) برای اولین بار در سال 2014 توسط کمپانی اپل معرفی شد و و هدف آن آسان کردن ساخت برنامه ها و اپلیکیشن های تحت iOs  ،  MacOs ، WatchOs و TvOs  است . در این محصول 95 دقیقه ای که توسط شرکت لیندا تولید شده است بیشتر به مقایسه زبان سوییفت با زبان های دیگر میپردازد و همچنین مفاهیم جدیدی که در سوییفت ارائه شده است را نیز به شما می آموزد. برای فراگیری این درس شما نیاز دارید که آشنایی مختصری با مفاهیم برنامه نویسی همچون : متغییرها ، شرط ها و همچنین مفاهیم شی گرایی داشته باشید ، ضمن اینکه این محصول بیشتر به صورت تئوری است ، پس شما نیاز به نصب نرم افزار خاصی نخواهید داشت. اما همچنان میتوانید از نرم افزار Xcode  برای وارد کردن کدهایی که در طول دوره میبینید استفاده کنید.   مقدمه خوش آمدگویی استفاده از Xcode چیز هایی که قبل از فراگیری این محصول باید بدانید سینتکس اصلی: ساختار سوییفت نوشتن سوییفت در محیط playground نحوه ایجاد متغییرها در سوییفت نحوه ایجاد ثابت ها در سوییفت چاپ مقادیر در خروجی در سوییفت نحوه نوشتن دستور if در سوییفت نحوه نوشتن دستور switch در سوییفت نحوه ایجاد loop  یا حلقه ها در سوییفت نحوه ایجاد توابع در سوییفت نوع داده های complex یا مختلط ساخت و کار با آرایه ها در سوییفت نحوه ایجاد و کار با داده های dictionary در سوییفت درک مفهوم جدید tuple در سوییفت ایجاد متغییر های جدید optional در سوییفت ایجاد و کار با enumerations در سوییفت ساخت closure  ها در سوییفت ساختار و مفاهیم شی گرایی در سوییفت   آموزش پیشنهادی آموزش برنامه نویس...
دوره آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی با نوید مین باشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط نوید مین باشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 455,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی با نوید مین باشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Swift سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Swift در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی