اطلاعات دوره
دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی با محسن پهلوان نشان
مسیر آموزشی

دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی با محسن پهلوان نشان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره قرار است شما را به صورت کاملا مفهومی و قدم به قدم با نرم افزار فتوشاپ آشنا کنیم . برای اموزش فتوشاپ صفر تا صد این دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست و شما می توانید با دیدن این آموزش وارد دنیای پر از هیجان فتوشاپ شوید. پس اگر علاقمند به آموزش photoshop هستید، این دوره کاربردی را از دست ندهید.
دوره دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی با محسن پهلوان نشان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن پهلوان نشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش فتوشاپ (رایگان) با 3 پروژه عملی با محسن پهلوان نشان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Rogayeh

سلام و عرض ادب ممنون از آموزشهاتون واقعا قدم به قدم توضیح فرمودید دوره متوسط و‌پیشرفته چه زمانی آماده میشه

جواد عرب

سلام.با این آموزشای شما اونقدر یاد می گیریم که بتونیم وارد بازار کار بشیم و پروژه بگیریم؟

علیرضا احمدی

سلام و درود. دوره پیشرفته فتوشاپ تو راهه و با ترکیب این دو دوره میتونید وارد بازار کار بشید. موفق باشید.

mazobisarabi

کی دوره پیشرفتشون تو سایت قرار میگیره ؟

علیرضا احمدی

سلام و درود. ایشون به دلیل انجام یک عمل جراحی، کمی روند ضبط دوره شون به تعویق افتاد. 30 ساعت از دوره پیشرفته آماده اس و به زودی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی