اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل پروژه محور تشخیص حرکت در فیلم و ارسال ایمیل در ++C
مسیر آموزشی

آموزش کامل پروژه محور تشخیص حرکت در فیلم و ارسال ایمیل در ++C

73,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 73,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :15 نظر3.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:علی طبسی3.9
  • زمان:5 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان بالاخره آموزش این پروژه به اتمام رسید(خداییش خیلی زیاد بود) تو این آموزش قرار هست یک پروژه فوق العاده کاربردی رو بهتون اموزش بدم شما با یاد گرفتن این آموزش همین فردا میتونید ازین پروژه درآمد کسب کنید(البته یکم فوت کوزه گری هم میخاد) تو این آموزش که بصورت پروژه محور هستش شما علاوه بر یادگرفتن قسمت مرتبط با پردازش تصویرش […]
دوره آموزش کامل پروژه محور تشخیص حرکت در فیلم و ارسال ایمیل در ++C دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی طبسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 73,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل پروژه محور تشخیص حرکت در فیلم و ارسال ایمیل در ++C را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی